monitor BENQ FP91

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Listopad 14 11:21:23 CET 2014

Ja teda vobec nie som odbornik na rozoberanie. Vzdy mam traumu, ked mam
rozobrat len nejaky dialkovy ovladac. Treba ho vycistit, ale to
rozoberanie... hroza.

A svajciarsky noz mam vzdy vo vrecku, ako spravny chlapec. :-) Taktiez
ocenujem oble hrany jeho sroubovaku.

Takze ako to nacat tym trsatkom? Skusam rozne hrubky za podpory
vseliakeho pacenia, tlacenia a podobne. Je to proste boj. Potom
prichádzaju ine nastroje, aspon na to nacatie... Ak hrozi poskodenie,
snazim sa zacat na menej viditelnom mieste. Zalezi od konkretneho
pripadu. Nie nadarmo mame v dielni plno naradia :-)
Trsatko ma vyhodu, ze je dost pevne, ale aj dost pruzne a tak sa
prisposobi, kde treba. A oproti nozu je podstatne tensie.
Vobec som ho vsak nechcel dat do pozicie vselieku na otvaranie.

A co ja viem? Vsak skuste...   :-)