o chvilu nam to pristane

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 14 10:23:04 CET 2014

Zdravim,

je to pritom 'jednoduche', staci malinkaty impulz o minimalni energii -
samozrejme v tom spravnem okamziku a spravnim smerem.
nedavno jsem cetl jeden zajimavy clanek:
http://vtm.e15.cz/fyzikalni-rozbor-povidky-arthura-c-clarka

ale samozrejme je to zaroven docela tezke: je potreba pocitat s mnoha
parametry, predvidat (prolitnuvsi neznamy objekt), pocitat s chybou (v
navigaci, v sytemu, v motoru) ... a i proto se to resi systemem
dodatecne korekce.

takze v konecnem vysledku je to jako skladacka: vytipujou se kriticke
body, pres ktere to musi prolitnout, jsou definovany vstupni a vystupni
koridory.
A pak se uz jenom 'jednoduse' strefuji do tech spravnych hodnot.

:)

   Sam