o chvilu nam to pristane

Čtvrtek Listopad 13 23:05:09 CET 2014

Stejně to nechápu, jak dokážou ty gravitační manévry udělat s takovou
přesností. Zásoba paliva v sondě toho asi moc nezkoriguje. Aby to od
planety odlítlo správným směrem a správnou rychlostí, musí se to nejen
přesně nasměrovat, ale musí se znát taky přesná hmotnost té planety.
Nakonec se k té kometě dostanou přesně.

Anděl