Re: OT: Ještě jednou binární hodiny

Pondělí Květen 26 22:13:07 CEST 2014

pardon, kliknul jsem na jiné tlačítko.... :-(

...a měli jsme předepsaný rozsah min. 10 stránek. A ať jsem to roztahoval, jak jsem to roztahoval,
víc než pět mi to nedalo (tehdy jsme ještě psali ručně).
V té době na fakultě byl na počítači MINSK program AN2, později AN3 na výpočet elektrických obvodů.
A s tím programem byly furt nějaké problémy.
Já jsem ze zájmu (v zadání to nebylo) na dálnopisu vyděroval zadání a zkusil jsem, jestli mi to spočítá
a kupodivu spočítalo - vyjelo mi to několik stránek čísel.
Tak jsem ten papír z tiskárny ostřihnul na formát A4 a přidal jsem to k té semestrální práci, aby těch stránek bylo víc.
A šel jsem to odevzdat, čekal jsem, jestli mne s tím vyhodí hned nebo až za chvíli.
Asistent vzal mou práci začal listovat od konce, rozzářil se jako sluníčko, zajásal: "Vám to počítalo?" a odešel jsem s jedničkou.
Ještě ji mám v indexu schovanou:-D

Doba her a malin nezralých.