Re: OT: Ještě jednou binární hodiny

Pondělí Květen 26 22:02:08 CEST 2014

Já bych klučinu nechal žít. I když při čtení jeho práce jsem si vzpomněl na největšího Čecha jako pionýra slepých uliček. Ostatně když si vybavím svou diplomovou práci ... ale aspoň jsem od nikoho neopisoval.
Docela by mne zajímalo, jakou úroveň mají práce jeho spolužáků.
Ale jak to klučina natahoval. Asi měli předepsáno, kolik stránek nejméně ta práce má obsahovat. To jsem si zase vzpomněl na svou semestrální práci na klasifikovaný zápočet, téma jsem měl "Filtr s gyrátorem" (ať už to znamená cokoliv)

---------- Původní zpráva ----------
Od: Alexandra Svobodová
Komu: HW-news
Datum: 26. 5. 2014 17:08:28
Předmět: OT: Ještě jednou binární hodiny

Hezký večer,

ještě se na chvilku vrátím k maturitním pracím z nedávna. Nechci
oživovat OT příspěvek, ale část lidí mne žádala o tu práci a věřím tomu,
že jiní se také rádi podívají.

Z té práce jsem vymazala jména a teďka je na této adrese
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=soubory/
věřím, že se třeba i dobře pobavíte nebo budete jen, jako já, žasnout.