OT - Proc se neozyvam

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Květen 25 15:15:20 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 25.5.2014 od Jaromir Sukuba:

> Hotend mam doma-robo nieco v style
> http://reprap.org/wiki/J_Head_Nozzle#Mk_II s tryskou 0,5mm. Mal som
> aj 0,35mm ale poskodil som ho.

J Head s PEEKem mám teď několik kusů pro tiskárny Rebel II, kterých
jsem několik vytiskl a připravil na výrobu. Jednoho Rebela mám komplet
postaveného, zbývá jen ho zapojit, ale nebyl zatím čas, na dalších
několik mám díly.

Také jsem zatím všechno tisknul tryskou 0,5 mm, ale chci vyzkoušet tu
0,35 mm.

> Napatlanie toho lepidla na podlozku nejako velmi povrchu neskodi. Je
> to ozaj velmi tenucka vrstva, takmer priehladna. Ale je mozne, ze
> mam esteticke kriteria trochu nizsie. Tu samolepku som neskusal,
> zaujimavy napad.

Je vždycky rozdíl, co se tiskne. Když tiskneš ozubené kolečko, je to
jedno, ale když tiskneš krabičku, tak chceš, aby vypadala pěkně, aniž
bys ji musel ještě brousit. Já mám rád, když něco vytisknu a hned to
můžu použít bez dalších úprav.

> Zaujimave, ze pri svojich prvych tlaciach som si svojou
> "sikovnostou" vybral prave take objekty, kde sa prejavili vsetky
> nectnosti FDM tlaciarni a boli este zosilnene tym, ze som s tym
> nevedel robit a nastavit to. Takze prve vytlacky boli tak hrozne, ze
> mi bolo ozaj luto investovaneho casu a penazi.

Tak ono stačí, když tiskneš 3 hodiny a potom těsně před koncem se to
pokazí. Když se to stane 3x po sobě jako nedávno mě, tak to fakt
potěší. To jsem měl chuť na to šlápnout.

> Nastastie, v zbraniach take tvary nie su, takze uz som spokojny :-)

A co tiskneš pěkného?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem