OT - Proc se neozyvam

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Květen 25 14:55:33 CEST 2014

Hotend mam doma-robo nieco v style
http://reprap.org/wiki/J_Head_Nozzle#Mk_II s tryskou 0,5mm. Mal som aj
0,35mm ale poskodil som ho.

Napatlanie toho lepidla na podlozku nejako velmi povrchu neskodi. Je
to ozaj velmi tenucka vrstva, takmer priehladna. Ale je mozne, ze mam
esteticke kriteria trochu nizsie. Tu samolepku som neskusal, zaujimavy
napad.

Zaujimave, ze pri svojich prvych tlaciach som si svojou "sikovnostou"
vybral prave take objekty, kde sa prejavili vsetky nectnosti FDM
tlaciarni a boli este zosilnene tym, ze som s tym nevedel robit a
nastavit to. Takze prve vytlacky boli tak hrozne, ze mi bolo ozaj luto
investovaneho casu a penazi.
Nastastie, v zbraniach take tvary nie su, takze uz som spokojny :-)