Destilacni kolona - lih, acenon, izopropyl?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Květen 19 14:24:55 CEST 2014

Dobrý den,

My jsme líh z výroby, ve kterém se čistily desky od tavidla filtrovali
přes aktivní uhlí.  Kamarád dělal ve skladu CO, takže filtrů z masek
jsem měl dost. Docela to šlo. Přefiltrovaný líh se potom používal jako
primární, a desky se potom ještě opláchly v čistém, nepřefiltrovaném
lihu. Dokázali jsme ho zrecyklovat a spotřebovat tak, že se nic nemuselo
nic likvidovat.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip