Repase NiCd

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Květen 19 13:22:30 CEST 2014

Ahoj,
snažím se repasovat cca 8 let starý akupack 10x NiCd do akuvrtačky
Narex. Články jsou zabalené/izolované kartónem, je na něm vytištěno
SANYO G4 a to je vše. Sloupnout a podívat se pod papír jsem nezkoušel.
Nejlepší články mají po refreshi pomocí IPC-1L cca 1400 mAh.

Tři z nich jsou v, jak to napsat slušně, zkrátka mají nulové napětí.
150mA několik hodin s nimi ani nehne, stále nula. Zkusil jsem zvýšit
proud na 3,2A a najednou hezkých 1,4V. Vzpomněl jsem si, že tu někdo
psal, že prorůstá separátor a že se zkrat dá velkým proudem upálit a tím
trochu oživit, byť se to nespraví natrvalo.

Nemáte někdo nějakou osvědčenou kombinaci proudu a času pro přepální
zkratu?

Díky Láďa