OT: zablokovany tablet

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Květen 12 05:35:22 CEST 2014

Zdravim,

> Dobry den,
> s nejvetsi pravdepodobnosti se pujde pri zapnuti dostat do nejakeho
> recovery modu. Vzdy kdyz jsem na orignal Androidi mobil daval poprve
> cutom romku, tak se telefon pripojil pres USB k pc a pri startu se
> mackaly urcita tlacitka v urcitem poradi (jen uz si nepamatuju, jestli
> jsem predtim musel zapnout usb debug, ale pravdepodobne ne). Mobil se
> prepnul do recovery a pak se pres adb z pc nahrala romka.

Obvykle je to takto: na zarizeni ve VYPNUTEM stavu stiskneme a pridrzime
Volume Down nebo Up (zalezi na vyrobci, verzi atd.) a pripojime k USB.
Zarizeni by melo nabehnout do rezimu fastboot. Pokud tou dobou bezi na
pocitaci utilita fastboot, ihned zacne probihat flashovaci ci jiny pochod
touto utilitou objednany (napr. odemceni bootloaderu ci jen vypsani
verze bootloaderu zarizeni. Nektera zarizeni (Sony) maji vice rezimu -
fastboot a Flash - jeden se spousti pres jedno tlacitko a druhy pres
druhe.

> Ale prehrani romky kvuli zapomenutemu heslu mi prijde dost overkill...

A k tomu to nemusi pomoci!

> Spis pro zajiamavost: z kazdeho androidiho mobilu by teoreticky
> (nezkousel jsem) mel jit spustit asb shell pres seriovy port i bez
> hesla/gesta.
> https://pbs.twimg.com/media/BciVA1RCQAIw0k-.png:large
> http://greatscottgadgets.com/infiltrate2013/bhusa2013-ossmann-osborn-slides.pdf
> Po pripojeni pres seriovy port by teoreticky (opet jsem nezkousel)
> melo jit smazat gesto http://www.noktec.be/archives/1227
>
> Pokud nekdo zkousel/bude zkouset takto ziskat seriovy port na
> Androidu, podelte se prosim o zkusenosti.

Ano, to by mne taky zajimalo.

Zdravi Pavel