OT: zablokovany tablet

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Květen 12 03:58:46 CEST 2014

Dobry den,
s nejvetsi pravdepodobnosti se pujde pri zapnuti dostat do nejakeho
recovery modu. Vzdy kdyz jsem na orignal Androidi mobil daval poprve
cutom romku, tak se telefon pripojil pres USB k pc a pri startu se
mackaly urcita tlacitka v urcitem poradi (jen uz si nepamatuju, jestli
jsem predtim musel zapnout usb debug, ale pravdepodobne ne). Mobil se
prepnul do recovery a pak se pres adb z pc nahrala romka.
Ale prehrani romky kvuli zapomenutemu heslu mi prijde dost overkill...

Spis pro zajiamavost: z kazdeho androidiho mobilu by teoreticky
(nezkousel jsem) mel jit spustit asb shell pres seriovy port i bez
hesla/gesta.
https://pbs.twimg.com/media/BciVA1RCQAIw0k-.png:large
http://greatscottgadgets.com/infiltrate2013/bhusa2013-ossmann-osborn-slides.pdf
Po pripojeni pres seriovy port by teoreticky (opet jsem nezkousel)
melo jit smazat gesto http://www.noktec.be/archives/1227

Pokud nekdo zkousel/bude zkouset takto ziskat seriovy port na
Androidu, podelte se prosim o zkusenosti.

Tady http://android.stackexchange.com/a/62591 jsem nasel nejaky navod
jen s instalaci aplikace.