OT elektro/stav - čím fixovat kabely pro podomítkovou instalaci

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Pondělí Květen 5 20:53:51 CEST 2014

Dobrý den,

mohl bych se Vás tentokrát už mimo konferenci zeptat na Vaši zkušenost
sanační / klasické omítky? Předpokládám, že jste měl místo, kde byly
sanační a i nové klasické omítky a po letech se ukázalo, že žádný rozdíl.

Já dávám sanační  jen na místa, kde je po letech původní klasická omítka
zjevně poškozená, zvětralá, vyboulená či přímo odchlíplá. + cca 50 cm
nad místo poškození. Patrné je i zasolení a výkvět solí na povrchu těch
míst. Zdůrazňuji, že mluvním o VNITŘNÍCH omítkách. Je to v rekreačním
nejméně sto let starém domě se smíšeným zdivem spojovaným velmi chudou
maltou, která při bourání připomíná vlhkou hlínu.
Vy, když jste aplikoval ty klasické omítky, byla to pytlovaná omítková
směs a nebo "doma připravovaná" klasika Multibat + písek?

Izolovat zdivo dodatečně v základové spáře je nemožné (finance vs.
využití objektu), chci udělat odkop, nopkovou izolaci a štěrkový zásyp
aspoň ze stran, snad se to trochu projeví.

PS: jinak kabeláž už je hotová, při tahání pomohla technika dočasného
přichycení hřebíky do křížku a sem tam ten rychlocement.

Dík za odpověď

Martin Marušák