ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Květen 2 12:38:07 CEST 2014

Dobrý den,

Zrovna minulý týden jsem byl v jedné velké elektře tady u nás. Bavil
jsem se tam s kamarádem, který tam prodává, jestli ty žárovky ještě
stále doprodávají. Řekl mi že ne, že objednávají stále další. Takže to
asi nějak jde.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip