ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 2 13:28:59 CEST 2014

On Fri, 2 May 2014, Vláďa Anděl wrote:

> Nevím co pořád všichni řešíte? Přece máme halogenky na 230V a mělo by jich
> všude být spousta.
> http://interlink.tsbohemia.cz/elektronika-zarovky-halogenove-zarovky-zavit-e27_c11290.html
> Životnost 2000 hodin, o něco vyšší účinnost a hlavně je nikdo nezakazuje.

No koupil jsem takove ty 40W halogenove svicky do lustru a tesil se
na vysokou zivotnost. Prdly asi za 1/4 doby co normalni zarovky 40W
svicky. Tak nevim kde se stala chyba.