RE: Zaměřování s moduly 433Mhz

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Březen 19 11:07:04 CET 2014

To je bohužel smutná realita dnešních dní. Já když doma otáčím anténou na 144MHz mění se mi (širokopásmový) šum o nějakých 15dB. Ten šum se objevil asi před 6ti lety a od té doby je tam trvale. Kde jsou časy kdy jsem doma i něco slyšel... Širokopásmová rušení jsou zcela běžná. Záznějů je tolik že pomalu nejde najít volný kmitočet.

	Martin.

>>> http://dx.com/p/433mhz-wireless-transmitter-module-superregeneration-for-a