Meranie napatia na baterke STM32F4xx - hadanka

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Čtvrtek Březen 6 21:28:45 CET 2014

Nazdar,

tak tie male baterky mavaju pomerne vysoky vnutorny odpor. Ak je
nova, tak moze mat 70ohm. Casom sa zvysuje. Takze ak je nova, ja
tipujem, ze pocas merania beries cca 8mA. To vytvori ubytok tych
0.6V. Merak to nestihne zachytit.

Slavo T.