jak donutit sledovaci modul GPS+GSM aby zavysilal

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 20 08:49:41 CEST 2014

On Fri, 20 Jun 2014, Vláďa Anděl wrote:

> To sice jo, ale ten interval je hodně dlouhý. Možná několik minut? To se pak
> podle toho signálu blbě hledá. Myslel jsem že bych ho takhle vyprovokoval.
> Anděl

No vypada to ze snad 30minut kdyz je na stejne BTS, myslel jsem ze se
hlasi casteji. A pak pri zapoceti a ukonceni hovoru - pokud neni nejaky
filtr na urovni operatora melo by zavolani na nej vyprovokovat nejakou
vysilaci aktivitu, protoze bude "vyzyvan" siti aby se ozval.