jak donutit sledovaci modul GPS+GSM aby zavysilal

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Červen 20 08:06:39 CEST 2014

No a co je to za modul? Chovani je dane firmwarem. Meli jsme nejake GSM
GPRS moduly pro prenos dat (bez GPS), ktere reagovaly na SMS poslane z
jemu znameho cisla. Na jina neodpovidaly. Volani jsem nezkousel.
Pokud mela SIMka jen data, neslo na ni SMSkovat ani volat, ale to
nesouvisi s modulem.

Martin Hanek