Re: Smazání dat z disket

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 16 14:13:25 CEST 2014

 16.6.2014, 14:09:08

CRT monitory jsou na mag. pole hodne citlive. Ty lepsi mivaly cidlo
geomagnetickeho pole a podle nej se korigovalo vychylovani.
Mozna stacilo trochu oblbnou to cidlo, a uz mohl byt obraz rozjetej.
IMHO, citlivost o par radu vetsi nez na mazani diskety.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz