RE: Smazání dat z disket

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Červen 16 14:30:28 CEST 2014

Dobrý den,

také jsem kdysi zkoušel magnet na disketu bez úspěchu.

Nicméně mám opakovanou zkušenost z poškození magnetického proužku, když jsem
kartu s ním přiložil v kapse k mobilu. 1x jsem neodjel z placeného
parkoviště a 1x jsem se pak nemohl dostat do hotelového pokoje. Takže to
funguje docela spolehlivě.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827