Polovodičová klimatizace

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Úterý Červen 10 18:15:10 CEST 2014

On 06/10/2014 06:01 PM, Ing. Peter Adamec wrote:
> No samozrejme ze to s tym nasavanim tepleho vzduchu je pravda
> Preto som povedal ze ma relativne normalnu ucinnost a nevychvalil to do
> nebies. Ono je to vsetko akosi o tom kolko vzduchu o kolko stupnov sa
> ochladi a kolko ohreje
> Vzhladom na to ze klimatizacia chladi da sa jednoznacne povedat ze
> inzinieri to maju zratane dobre :-) a kedze hypoteku na barak som zobrat
> nemusel tak elektriny to tiez spali primerane mnozstvo.
>
> Tiche to tiez nie je
> ale poviem narovinu, radsej znesiem trochu hluku ako nevediet co od
> tepla so sebou.
> [...]

Pekny den,

Ako keby som vedel, ze sa tu bude pisat o klimatizacii... Prave som sa
pokusal taku malu prenosnu potvoru sprevadzkovat. Najvacsi problem som
mal s vystrcenim hadice z okna, nastastie sa mi podarilo aspon
provizorne ju zachytit medzi parapet a rolety. Ked teplomer v podkrovi
ukazuje +35°C tak je mi uprimne jedno, ci to huci, ze to nemusi mat
ohromujucu ucinnost, ale som rad za kazdy stupen dole.

http://www.portableairconditionersinc.com/wp-content/uploads/2011/10/zoneaire-hose-diagram1.gif

Mimochodom, nehra nezanedbatelnu ulohu aj to aku ma vlhkost vyfukovany
vzduch z miestnosti, tj. znizenie vlhkosti v miestnosti takouto
klimatizaciou?

S pozdravom,
Karol Bujaček