Polovodičová klimatizace

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Červen 10 20:22:52 CEST 2014

On Tue, 10 Jun 2014, Karol Bujaček wrote:

> Ako keby som vedel, ze sa tu bude pisat o klimatizacii... Prave som sa
> pokusal taku malu prenosnu potvoru sprevadzkovat. Najvacsi problem som mal s
> vystrcenim hadice z okna, nastastie sa mi podarilo aspon provizorne ju
> zachytit medzi parapet a rolety. Ked teplomer v podkrovi ukazuje +35°C tak je
> mi uprimne jedno, ci to huci, ze to nemusi mat ohromujucu ucinnost, ale som
> rad za kazdy stupen dole.

Tak jest :-) Chce to proste nejaky pripravek ktery se privre do okna
a bude v sobe mit diru na hadici... Hlavne ze se cloveku nevari mozek.

> http://www.portableairconditionersinc.com/wp-content/uploads/2011/10/zoneaire-hose-diagram1.gif
>
> Mimochodom, nehra nezanedbatelnu ulohu aj to aku ma vlhkost vyfukovany vzduch
> z miestnosti, tj. znizenie vlhkosti v miestnosti takouto klimatizaciou?

Vlhkost odebiraji hlavne splity, ty mobilky aby jste nemusel porad vylevat
nadrzku tak se snazi vodu odparovat v tom odchozim teplem vzduchu a nove
moderni mobilky ji pridavaji i do vnitrniho chladneho takze nevysusuji.