[OT] Vyber tabletu

Čtvrtek Červenec 31 13:53:39 CEST 2014

On 31 Jul 2014 at 13:06, Pavel Kutina wrote:
> Ahoj,
>
> ja mezitim opravdu koupil to Lenovo a jak to tak vypada, budu kupovat jeste
> jedno pro mne - moc jsem si ho oblibil, zatimco jsem ho holce pripravoval k
> pouziti. Neni na nem nic tak zvlastniho nebo neobycejneho, ale jeste jsem
> nenasel nic, co by nechodilo, nebo neco, co by nekde drhnulo nebo fungovalo
> napul (na coz jsem zvykly od Cinanu) - i ten root probehnul uspesne :)
>
> Takze zatim sama pozitiva a socialni jistoty.
>
> Pavel

Tak koukam, ze papirove vypada ten tvuj i ten muj velmi podobne :-)
Akorat muj byl teda drazsi :-(

Mam navic slot na SIM a pripojuju se pres mobil.cz, coz na maily a vetsinu webovych
stranek co me zajimaji staci i po snizeni rychlosti.
(a taky ma jeste kameru vepredu i vzadu, ale jeste jsem je nikdy nepouzil, pro me by
tam byt nemusely)

David