[OT] Vyber tabletu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 31 14:02:03 CEST 2014

No ja v podstate nic s 3G nechtel - bud ma wifi, nebo jsem nekde pobliz s
mobilem a tetheringem, v nejhorsim mam 3G modem pres OTG (to jsem jeste
nezkousel, ale vzhledem k tomu, ze mi to chodilo i na tom cinanovi, tak snad
nebude problem). A resit dalsi tarif a pausal a prenesena data a FUP, to se
mi nejak nechtelo.

Pavel

----- Original Message -----
From: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 31, 2014 1:53 PM
Subject: Re: [OT] Vyber tabletu

On 31 Jul 2014 at 13:06, Pavel Kutina wrote:
> Ahoj,
>
> ja mezitim opravdu koupil to Lenovo a jak to tak vypada, budu kupovat
> jeste
> jedno pro mne - moc jsem si ho oblibil, zatimco jsem ho holce pripravoval
> pouziti. Neni na nem nic tak zvlastniho nebo neobycejneho, ale jeste jsem
> nenasel nic, co by nechodilo, nebo neco, co by nekde drhnulo nebo
> fungovalo
> napul (na coz jsem zvykly od Cinanu) - i ten root probehnul uspesne :)
>
> Takze zatim sama pozitiva a socialni jistoty.
>
> Pavel

Tak koukam, ze papirove vypada ten tvuj i ten muj velmi podobne :-)
Akorat muj byl teda drazsi :-(

Mam navic slot na SIM a pripojuju se pres mobil.cz, coz na maily a vetsinu
webovych
stranek co me zajimaji staci i po snizeni rychlosti.
(a taky ma jeste kameru vepredu i vzadu, ale jeste jsem je nikdy nepouzil,
pro me by
tam byt nemusely)

David