[OT] Vyber tabletu

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Červenec 29 18:49:29 CEST 2014

Hrou se člověk připravuje na život a jest otázka, kolikrát se v životě
poštěstí mít potřebu nutně rozdělat tady a teď a tím co je po ruce
ohýnek :-) Zato potřeba komunikovat s řadou známých je v pracovním
procesu poměrně běžná, počínaje už samotným sehnáním práce :-)

Ale zkusil jsem na třináctiletém synovi, jak je to s tím rozděláním
ohýnku. Obratem mi jmenoval několik hypergolických směsí (načteno z
internetu) se kterými by to šlo úplně samo :-) Takže věc asi nebude
tak úplně ztracená :-) :-) :-)

Aleš Procháska