[OT] Vyber tabletu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červenec 29 18:57:28 CEST 2014

Zdravím,
  a já si maličko přisolím polívčičku - s tabletem (nebo smartfonem) se
dnes už jen těžko ztratíte. Málokteré řekněme 8leté dítě, které tu bylo
zpočátku jako referenční, zvládne opravdu dobře orientaci na mapě - již
jen stanovení vlastní pozice bývá problém, pak správné natočení mapy,
určení světových stran atd. No s tabletem je to jednodušší, pozici
ukáže, mapa se natočí sama :-)... A věřím, že když se to dítě naučí
zpočátku používat to s touto podporou, že pak by to zvládlo ve starším
věku i s papírovou mapou a buzolou.
  A ještě něco, míněno spíše jako vtip :-) - pokud by se někdo octl
v situaci ztroskotanců Julese Verna a měl by nabitý tablet, stačilo
by do baterky jednou praštit šutrem a oheň by byl ihned založen :-).
Kde dnes brát ta sklíčka z hodinek, že...

Zdraví Pavel