[OT] Vyber tabletu

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Červenec 29 17:03:24 CEST 2014

Dne 29. července 2014 10:59 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal(a):
> A ted trochu vaham. Stoji stejne, vybava je (az na zadni kameru u Lenovo)
> prakticky shodna, ale... Lenovo je ctyrjadro MediaTek, Acer dvoujadro Atom.
> Atom je zrejme v syntetickych testech vykonnejsi (ale to je vcelku vedlejsi,
> i to Lenovo je zrejme vykonne dostatecne), ale uz jsem narazil na to, ze si
> nekdo u atomovych tabletu stezoval na kompatibilitu s aplikacemi, ale Atom
> by zase mel byt o chlup uspornejsi.

Nevim, co tu jiz zaznelo, cele vlakno jsem necetl.

Pokud neni potreba GPS, neni problem koupit MediaTek procesor. Pokud
ano, tak vzit neco jineho. Uz mi proslo rukama dost cinskych (ebay,
dx, aliexpres) mobilu s MTK procesory a na vetsine z nich nejde GPS.
Dejte si do Googlu "mediatek gps problem" a uvidite sam.

Atom ma zase "problem" v architekture (x86). Asi stale bude dost
aplikaci v Marketu, ktere jsou kompilovane jen na ARM.

Dne 29. července 2014 12:23 Petr King <petr.king na atlas.cz> napsal(a):
> [...]
> Takze bych vybiral spise podle operacniho systemu. A protoze na poli OS pro
> mobilni zarizeni zatim nevyrostlo nic rozumneho, vyckaval bych na mobilni
> ubuntu, firefox OS nebo jiny otevreny system, ktery funguje tak, jak chce
> jeho majitel a ne jeho tvurce.
>
> Radeji bych ji nakoupil knizky, omalovanky a hracky, ktere rozvinou jeji
> motoriku. A jestli nemate vecer cas se divat na pohadku s ni, zkuste zapojit
> treba maminku.
> Z obrazku predskolnich deti s tablety a mobily v ruce je mi hodne smutno.

Uspesnost operacniho systemu tvori prevazne aplikace. FirefoxOS ani
Ubuntu touch se poradne nerozsirili. Aplikace temer zadne.
Trochu mi to pripomina
http://www.root.cz/zpravicky/jaky-pocitac-pouziva-richard-stallman/
;-)

Dne 29. července 2014 13:22 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 29.7.2014 od Petr King:

> Bože...

Koupit diteti Amazon Kindle je dobry napad. Urcite lepsi, nez tablet.
Boha bych vynechal, to uz radeji ty omalovanky...

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com