[OT] Vyber tabletu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červenec 29 13:16:40 CEST 2014

Dobrý den,

Acer Iconia TAB B1-cosi jsme koupili k vánocům dceři (10let). Vybíral
jsem to narychlo, stál cca 3kKč. Po rozbalení mě překvapilo, jak to má
špatnou odezvu na dotyk. Psal jsem na tom jako na mém telefonu, a oproti
němu jsem se musel častokrát vracet na písmenko, protože dotyk
nereagoval. Jinak bych k němu neměl výhrady, dcera je s ním spokojena.

Teď jsme koupili druhé dceři (3roky) druhý tablet na Aukru. Tam jsem to
celkem neřešil, chtěl jsem to nejlevnější s alespoň 1,2GHz procesorem a
1GB RAM. Koupil jsem Tablet DPS DUAL 7" za 1329Kč i s poštovným.
http://aukro.cz/tablet-dps-dual-7-android-4-2-hdmi-8gb-i4387083072.html

Když ty tablety srovnám, tak ten levnější má rozhodně lepší dotyk -
stejný jako na telefonu. Sice nemá GPS a kameru, ale to dcera neřeší.
Hry a filmy na tom jdou stejně, jako na tom Aceru. S nějakým zasekáváním
zatím nebyl problém ani s jedním, a že by si stěžovaly, že na některém
nejde nějaká hra, tak s tím jsem se také nesetkal, a to těch her
vyzkoušely už několik desítek.

  Asi bych spíš zkusil to Lenovo, ale zkusil bych ho nalézt v nějakém
obchodě v okolí, a vyzkoušel si ho.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip