SELV, PELV (bylo Izolacni pevnost dotykove vrstvy LCD?)

jurp jurp na volny.cz
Úterý Červenec 29 16:14:09 CEST 2014

U PELVu bude propojen minus s PE. Takze to staci cinknout ohmetrem.
Dale by nemelo jit namerit zadne napeti mezi minusem a PE.
U SELVU muze byt (dle konstrukce zdroje) kondenzator mezi primarni
stranou a minusem. Tady jde multimetrem namerit vuci PE nejake napeti.
Ono tam vzdycky jde neco namerit, i vinuti trafa ma nejakou kapacitu
mezi primarem a sekundarem.

JURP