A8498 thermal pad

Čtvrtek Červenec 24 17:06:53 CEST 2014

Strikackou, se zkracenou zelenou jehlou, zas kazdy den to nedelam tak
trosku vetsi pracnost neresim. Pixlu skladuju obalenou folii v lednicce,
1x-2x za rok odeberu trosku do strikacky a to fakt vydrzi na stole pul
roku az rok - kdyz to zatvrdne v jehle, tak ji trosku nahreju a rozjede
se to. QFN s rozteci 0.5mm jdou uplne snadno, pokud ma deska masku,
nedavno jsem daval obrazek jak jsem to napajel na jednostrannou bez
masky udelanou metodou tisk laser. tiskarno na 2 pauzaky a pres ty na
sobe exponovan laminovaci fotorezist. To si uz vyzadali licnou odsat
pretoky ale pod pouzdrem zkrat nebyl. Hlavne to chce cvik, jak to
primerene nadavkovat. Idealni je samozrejme sablona, taky jsem zkousel,
kdyz jsem delal serii 10 ks a je to samozrejme rychlejsi.