A8498 thermal pad

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červenec 24 17:42:55 CEST 2014

Myslim ze taketo nieco by mohlo byt ok:

http://www.adhesivedispensers.co.uk/syrguns.htm

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Thursday, July 24, 2014 5:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: A8498 thermal pad

Strikackou, se zkracenou zelenou jehlou, zas kazdy den to nedelam tak trosku vetsi pracnost neresim. Pixlu skladuju obalenou folii v lednicce, 1x-2x za rok odeberu trosku do strikacky a to fakt vydrzi na stole pul roku az rok - kdyz to zatvrdne v jehle, tak ji trosku nahreju a rozjede se to. QFN s rozteci 0.5mm jdou uplne snadno, pokud ma deska masku, nedavno jsem daval obrazek jak jsem to napajel na jednostrannou bez masky udelanou metodou tisk laser. tiskarno na 2 pauzaky a pres ty na sobe exponovan laminovaci fotorezist. To si uz vyzadali licnou odsat pretoky ale pod pouzdrem zkrat nebyl. Hlavne to chce cvik, jak to primerene nadavkovat. Idealni je samozrejme sablona, taky jsem zkousel, kdyz jsem delal serii 10 ks a je to samozrejme rychlejsi.