OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Čtvrtek Červenec 17 17:39:57 CEST 2014

Tak jsem ti tam hned dva přidal, teda doufám - snažím se YouTube taky
trochu používat pro marketingové účely, ale úplně se v tom GUI (včetně
G+) ztrácím a celé to uživatelské prostředí je pro mě divné a nelogické.
Úplně mi vyhovuje, když pošleš přímý odkaz na stránku blogu sem do
konfery. Rád se vždycky podívám a fandím ti i když zatím stále mám
pocit, že bych 3D tiskárnu nevyužil - aspoň zatím jsem nepotřeboval,
stačí mi CNC frézka.

Jinak souhlasím, že grafika i hrnky jsou fakt krásné. Přeji ti i nadále
hodně zábavy :-)

Tomáš Halabala - REGULACE.ORG