OT - hrnky s potiskem Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 17 18:07:49 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 17.7.2014 od Tomáš Halabala:

> Tak jsem ti tam hned dva přidal, teda doufám - snažím se YouTube taky
> trochu používat pro marketingové účely, ale úplně se v tom GUI (včetně
> G+) ztrácím a celé to uživatelské prostředí je pro mě divné a nelogické.

Ó, díky! To se mi dnes zvýšil počet odběratelů o 33%! Taky jsem ti
zvýšil.

> Úplně mi vyhovuje, když pošleš přímý odkaz na stránku blogu sem do
> konfery. Rád se vždycky podívám a fandím ti i když zatím stále mám
> pocit, že bych 3D tiskárnu nevyužil - aspoň zatím jsem nepotřeboval,
> stačí mi CNC frézka.

Tak to je bezva. No, třeba s dalšími videi se ta potřeba objeví. Já už
jsem se teď 4 dny po sobě večer oholil, že v noci natočím video... a
pokaždé jsem to odložil, protože jsem nestíhal... Ale už už bude
další, už to cítím v kostech.

> Jinak souhlasím, že grafika i hrnky jsou fakt krásné. Přeji ti i
> nadále hodně zábavy :-)

Díky :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory