Al profil na tunelovy chalic?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Červenec 13 17:31:32 CEST 2014

On Sun, 13 Jul 2014, Draček Fráček wrote:

> I to me napadlo, 2533 by byl problem, max velikost ktera se mi vejde je
> 70x70x, uvazoval jsem o 0610 a preriznout na 1/2.
> Zatim spise sonduji moznmosti.
> Vlastni vrtany chladic by mi umoznil neco jako toto
> http://i.imgur.com/daO6tlB.jpg
> S tim, ze do vyrezu by prisly odpory 8ks celkova tepelna ztrata max. 30W
> a na "kolejnice" 8ks tranzisotru v pouzdrech DirectFET

To myslite jako vsechno zespodu ? Pak ale tunelovy profil nedava smysl
protoze pri profukovani ta horni pulka uz nic chladit nebude. To by uplne
stacil shora zakryt (eventulelne zkratit na 70mm) ten profil 2533 . A ty
kolejnice tam zespoda prisroubovat

> http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/auirl7766m2.pdf
> ale to je zatim jen takovy napad, byl by to sice pekny modul ,PCB
> prisroubovany k chladici, ale to se jiz opet vzdaluji od levne jednoduche

To se pak moc dobre meri kdyz jsou soucastky kompletne zakryte chladicem.