Al profil na tunelovy chalic?

Neděle Červenec 13 11:51:22 CEST 2014

Vse je o cene. 2512 jsou max. 2W tzn. pouzit 3ks celkem tedy 24ks,
podivejte na cenu cca 200 mohmu presnejsich 2512. A to vetsina 2512 ma do
odporu vhodneho pro mereni proudu docela daleko.
Spravnou volbou by bylo neco jako
http://cz.mouser.com/ProductDetail/Vishay-Dale/WSR3R1000FEA/?qs=sGAEpiMZZMtlleCFQhR%2fzZ%252bPyWemVGq4dvVfAfonYKc%3d

ta cena je proste ujeta, V cine jsem tyto odpory v 5mhmech kupoval za mene
nez 1Kc/ks mam jich klubo,ale skladat z toho 50mohjm opdpory je proste
hloupost a 5 i 10m zas nevyhovuje pri mereni, mala presnost pri malem I
Proto se zatim drzim manganinu, ale jak rikam vse je ve stadiu uvah