Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Červenec 10 12:53:36 CEST 2014

Dobrý den,

Já myslím, že to video o přemosťování bylo dlouhé tak akorát. Já jsem si
z něho byl alespoň schopen udělat představu, jak to vypadá. Kdyby tiskl
obyčejný kelímek na vodu, a trvalo by to 5 minut, tak by mě to také
nebavilo. Ale na tisk přemosťování a doufám, že dalších podobných věcí v
budoucnosti se dívat vydržím.

Ale přimlouval bych se také k natáčení v labáku.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora