Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Červenec 10 13:43:03 CEST 2014

Souhlasím s níže uvedeným. Zatím se mi taky nejvíc líbilo to video o přemosťování. Myslím že bylo přesně tak dlouhé jak mělo být. Byla to velmi užitečná informace. To pole... No nebudu komentovat :-). Nakonec důležité jsou informace kterých se nám dostává a ne nějaké pole v pozadí a v něm vysypaná ložiska :-). Zveřejňování modelů pro vychytávky je určitě fajn. Rozhodně to budou první věci co si vytisknu až se rozhoupu a tiskárnu si pořídím.

Když už si o to říkáš tak mě by zajímaly informace o postupu výroby od počátečního návrhu 3D modelu až po jeho konverzi do "něčeho" co zbaští tiskárna. Prostě postup jak to v PC vznikne až po tisk. Je mi jasné že toto vše najdu porůznu roztroušené po internetu. Ale kdyby se u Tebe objevily počáteční informace které by nás pak nasměrovaly (už bychom věděli co hledat) bylo by to fajn. Jinak díky za užitečné informace - je to skvělé.

Jo a mimochodem všimli jste si ? Pan Zahradník už týden vstává před 10:00 :-))). To mě by o dovolené z postele nedostal snad ani ten 3D tisk :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Thursday, July 10, 2014 12:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Dobrý den,

Já myslím, že to video o přemosťování bylo dlouhé tak akorát. Já jsem si
z něho byl alespoň schopen udělat představu, jak to vypadá. Kdyby tiskl
obyčejný kelímek na vodu, a trvalo by to 5 minut, tak by mě to také
nebavilo. Ale na tisk přemosťování a doufám, že dalších podobných věcí v
budoucnosti se dívat vydržím.

Ale přimlouval bych se také k natáčení v labáku.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora