Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 10 12:07:45 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 10.7.2014 od Petr Zahradnik:

> A já se vás tedy ptám... Bavíte se spolu se Zahradníkem, nebo je to
> nuda? Jak se vám celkově líbila série z přírody? Mám příště, pokud
> to bude technicky možné a vhodné (celou 3D tiskárnu ven neponesu a
> ani by tam nefungovala) natáčet zase někde venku?

> Nápadů na natáčení mám v tuhle chvíli docela dost, přesto se vás
> zeptám... Co byste chtěli vidět? Máte nějaké tipy, o čem točit? Co
> vás zajímá?

Ahoj,

nikdo moc nereaguje, ale dostal jsem připomínky mimo konferenci. Se
svolením člověka, který mi je napsal, je přeposílám do konference,
odpovídám na ně a zahajuji diskuzi:

Ty záběry z místnosti nebyly z garáže, ale z mé laboratoře. Garáž bude
až někdy za odměnu :-))) Ale děkuji za názor, to mě samozřejmě zajímá,
jestli se vám víc líbí videa venkovní nebo vnitřní. Proto se na to
(viz výše) i ptám. Zatím totiž dostávám spíš reakce, že venkovní jsou
daleko lepší. Co na to tedy ostatní? Jak to tedy je?

Ano, videa jsou krátká, ale ne kvůli intru ani kvůli reklamám. Mám
zkušenost, že lidi se nechtějí dívat na hodinová videa, pak
přeskakují, nudí je to. Nedělám přece filmy, ale opravdu krátká videa.
I když já nijak dopředu cíleně neplánuji, jak bude video dlouhé,
prostě jak to vyjde, když je co říct, je delší, když je to krátký tip,
je krátké.

Na tyto dva body odpovím současně. Video blog Zahradník se baví nebude
jen o 3D tisku, psal jsem to. O 3D tisku tam toho bude hodně moc, to
ano, ale nebude to jen o tomto. Bude o mých projektech apod.

To mě trochu mrzí, že se na to díváš takhle. Chápu, že tebe zrovna
třeba tip, co na thingiverse stáhnout a vytisknout, nezajímá. Přijímám
to jako tvůj názor a děkuji za něj. Asi nebudeš sám, kdo má takový
názor. Přesto nesouhlasím a budu dělat i takové tipy. Věřím tomu, že i
když pro mnoho lidí to nebude zajímavé, najdou se i ti, kteří zase
toto uvítají.

Problematiku tisku a vůbec všechny technické věci kolem točit budu,
ale to ty už vlastně neuvidíš :-)))))

Ne, dělám si srandu, já samozřejmě připomínky i kritiku beru kladně a
jsem rád, že jsi mi to tak otevřeně napsal. Chci znát názory lidí a
proto se na ně ptám a přímo vás vyzívám, abyste mi napsali, co si o
tom myslíte.

A zároveň chci vědět, co vás zajímá, o čem byste chtěli vidět video.
Na tomto kanálu Youtube mám teprve 8 videí, na webu teprve 10
příspěvků (dva jsou bez videa). To je hodně málo na to, aby se dalo
soudit, jestli je to celkově i výhledově dobré, nebo ne. Jak se bude
natáčení dál vyvíjet, to záleží i na vás, protože já pro vás rád
natočím, co vám na očích uvidím... když mi to řeknete... A mezitím
budu rád točit i pro ostatní, co se zase líbí jim.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem