Cistic filamentu nejen pro 3D tiskarnu Velleman K8200 - Zahradnik se bavi

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Červenec 10 12:22:18 CEST 2014

Zdravim,

ked ide o mna, ja som za ten labak, nevidim dovod preco hovorit o
lozisku niekde na poli.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.