Doporucte osciloskop

Úterý Červenec 8 13:43:43 CEST 2014

Proc ne, vse je to o penezich,  1052 je spodni cast lowendu a tak zvazte
zda nesahnout po dvojkove rade, sice to je vice nez 2x tak drahe,ale na
druhou stranu to umi radove vice.
1000 ma Sample Rate jen 1GSa/s, 2000 2GSa/s
1000 ma pamet 1M, 2000 56M
LCD 320x234 vs 800x480
2000  se da pri trose snahy "rozsirit" az na 300MHz ma sirsi matematicke a
trigrovaci funkce atd.