Doporucte osciloskop

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Červenec 8 14:02:18 CEST 2014

Je skoda, ze nekde neni prehledne srovnani tech funkci, nebo spatne hledam.
Jde o to, ze pred par lety stal ten 1052 tolik, co dneska ta vyssi rada.
A na zmereni tech par zdroju mi to bude stacit, pak to zase nekolik let
bude chytat prach. Az vyuziju vyssi rozsah, bude ta nova rada stat
polovinu te dnesni 1052ky :-) sam jsem koukal, jak ty ceny padaji. Za
usetreny peniz se da poridit do laboratore neco, co bude slouzit.

Proto mne parametry moc neohromi, argument by pro mne byla treba nejaka
hodne dobra funkce, ktera by mi u te 1052ky mohla chybet.
Kdyby mel malou pamet, nebo vzorkovaci frekvenci, jiste bych sahnul
vyse, ale sranda je, ze ten rigol ma parametry srovnatelne se stroji
pred par lety prodavanymi za >50kkc.

P.