[OT] Trvale odhlaseni auta

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Červenec 7 13:25:59 CEST 2014

Dobry den
Bud date znacky  do depositu a tam mohou hnit dalsi stoleti (takto jsem
to resil u BMW750 protoze jsem z nej potreboval do repliky supersportu
jen ten 12V motor, zbytek za moc nestoji u vsech modelu ;-)
Zbytek se odveze na srotiste apod.

No a pokud nechcete mit starosti vubec, tak musite mit znameho , nebo
znameho znameho ;-)  ktery napise doklad o likvidaci.
Pokud to ma byt nejblize zakona, tak dovezete podobny vrak, nebo vozik
se zelezem o cca stejne hmotnosti  jako ma auto v TP a zaplatite
poplatek za livkidaci.

Toto je informace 2 roky stara,  to jeste za likvidaci platili tusim
1000kc, nevim jak dnes.

LK