[OT] Trvale odhlaseni auta

Pondělí Červenec 7 13:44:23 CEST 2014

Jak zde jiz zaznelo, pokud chcete jit cestou nejmensiho odporu tj. vy mate
auto a neplatite povinne ruceni  tak dejte znacny do depozitu, zaplatite
50Kc. Pokud tam znacky nechate dele nez rok teoreticky porusujete zakon,ale
neni zde zadna sankce tak se na to s kliden vybodnete.
Pokud chcete neco udelat pro normalni lidi, jdete do sporu se státem a
dotáhneto az k ustavnímu soudu. Dany zakon je, protiustavni a omezuej vase
majetkova prava. Auto je vas majetek a nikdo vám nemuze branit nakladat s
nim podle sveho uvazeni, treba si znej udelat postel, parnik nebo krabicku
na doutniky.