Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Pátek Červenec 4 18:26:42 CEST 2014

Musi se akorat umrit :-).
Me nenapadlo jine reseni,ktere s malou baterkou dokaze fungovat rok a pujde
vycitat nejakym relativne beznym vybavenim.
BLE se zda byti solidne usporne, vychazim z veci jako
http://www.mobilmania.cz/clanky/vyzkouseno-chytre-bluetooth-samolepky-sticknfind/sc-3-a-1327460/default.aspx
ktere s CR2016 preziji i rok. Plus se nemusi resit prijimaci strana, BT ma
dnes kde co od notebooku po ruzne ty kapesnmi a polokapesni placky.
Dokonce i Texas Instrument ma ty sve bezdratove komunikacni IC dobre
vyresene, maji SmartRF Studio , ktere umoznije pomoci  ccdebuggeru pripojit
,treba to cc2540, primo k PC a bez napsani jedineho radku kodu mate prijmac
nebo vysilac vuci kteremu muzete ladit ten svuj protikus a jeho sw.
U cc2540 me trochu zaskocila exitence BT stacku , ktery jde pouzit jen s
IAR vyvojovym prostredim, IAR pro 8051 rozhodne neni leadrem trhu a TI tim
minimalne zneprijemnuje zivot tem kdo pouzivaji jina IDE pro x52.

http://www.ti.com/lit/ug/swru194b/swru194b.pdf