Low Energy Bluetooth asi CC2541?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červenec 4 18:31:27 CEST 2014

Ahoj,

som rad, ze som si vdaka Vam rozsiril svoje obzory a aj moja posledna
vlastna iniciativa a aktivita je vlastne dnes uz nepotrebna a zastarala...
Dnes by som inspiraciu hladal v egyptskych pyramidach a sfingach.

Kedze neviem, ako ste myslel svoj prispevok, neviem ci ho mam brat ako
ironiu alebo vazne, nebudem sa k tomu dalej moc rozpisovat, mate zrejme
dost svojich ludi a ja som len taky babrak. Ale predsa len by som sa Vas
rad spytal, ako chcete implantovat do betonu nieco co ma rozmery cca
pinpongovej lopticky, ten senzor aj tak mensi neurobite, a ze preco nie, to
snad viete aj sam. Neviem si dobre predstavit, ako ho tam pri liati betonu
umiestnit. Ked uz budete vrtat, tak ten odliatok naozaj znehodnotite...

Nemusite mi odpovedat, ale ak napisete budem rad. Dakujem.

A.