Re: CHEM: Převařená voda a minerály

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Červenec 2 22:23:48 CEST 2014

Někde jsem četl na akvaristickém webu, že snižování obsahu solí dělají přemražením. Dá se PETka s vodou z kohoutku do mrazáku nechá se zmrznout jen tolik, aby zůstalo tak deci vody.
Soli se zkoncentrují do této vody. Ta se vyleje. Vzniklý led se nechá rozmrznout. A je destilka. Jestli to funguje nevím, ale mohlo by. Příští týden bych to mohl zkusit třeba měřením vodivosti vzniklé vody. Nebo před a po.

 Energeticky je to totéž co destilace, ale je to jednodušší.
Pavel Glajc