Cteni EEPROM u T89C51RD2

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 20 20:13:40 CET 2014

Dobry vecer,

prepacte, ze Vam trochu vrtam do konverzacie. Pozrel som si datasheet cast
eeprom xdata a myslim si, ze bity 3 a 2 v EECON, ktore su nedefinovane v
datasheete, by sa mali zapisovat ako 0. Je to v poznamkach. Mozno sa nimi
pusti nejaka featura. Bity 7-4 by tiez mohli mat vplyv a pri zapise treba
sekvenciu 0x5X a 0xAX. A potom este register EETIM, aj ked ten by nemusel
mat vplyv. Myslim si, ze ta pamat ma implementovanu nejaku formu Lock a
prejavuje sa to citanim samych 0x00.

Prepinanie bank registrov ma tiez svoje uskalia a pokial sa pamatam, tak su
to pamatove miesta v adresnom priestore RAM, ktore moze kompilator
pouzivat. Pokial chcete mat istotu, ze nepretiekol stack, tak pouzite model
small, ktory by mal nastavit stack do hornych 128 byte RAM a nepouzivajte
viac premennych ako 128+64 bytov.

A.