Cteni EEPROM u T89C51RD2

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Leden 22 09:04:05 CET 2014

Mate samozrejme pravdu v obojim. Je jenom hloupe, ze prekladac u naked
funkce akceptuje direktivu
using pro registrovou banku ale nic neudela ani nezahlasi ani warning.
Jinak je to opravdu zajimave
studovat, jak si prekladac s mymi zacatecnickymi konstrukce v C podari pri
prekladu do assembleru.
Musim pred autory SDDC smeknout.