levný switch s podporou VLAN (802.1q)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 24 21:35:11 CET 2014

Ja myslim, ze hledat zatim netreba, na ty strance
http://www.jksw.cz/?rtl8309  je obsah do eeprom dostupny, navic odpada
problem s komunikaci s eeprom, protoze je tam origos osazena -
a jak pisete 24A02 - je to videt na obrazku.
Cucnu ji ven, vypalim a dam do patice.
Jak jsem psal , jeden ten ZYXEL je na ceste, otestuju to a uvidim.
Jestli to bude behat, je vyhrano  :-)