levný switch s podporou VLAN (802.1q)

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Únor 24 19:50:01 CET 2014

Netusil jsem, ze s timhle napadem zaujmu :-). Snad jeste par drobnosti -
RTL8309SB komunikuji s EEPROM v 1V8 logice a to byl tehdy problem. Lze
to resit 24AAxx EEPROM, ja jsem ale (napsal jsem to blbe) mel ten
prevodnik mezi svitchem a EEPROM, ktera samotna behala na 5V. Slo o
klasicke zapojeni s FETy. Mozna to byl ten problem, proc to obcas
nechodilo OK.
Jinak ten generacni soft bych mohl jeste nekde vyhrabat. Konfigurace se
zapisovala nejak symbolicky (uplne jednoduchy to nebylo, ale radove
lepsi, nez sypat hex z hlavy), program to prezvejkl do tusim intelhexu a
ten se dalsim programem do te EEPROM nalil. Umelo to i takove veci, jako
ze interni (na svabovi) a externi (na krabici) cislovani portu bylo
obracene, coz je dalsi level mozkove pakarny pri rucnim zapisu konfigurace.
Program byl pro linux, ale v obycejnem C, takze by mel jit pripadne
portovat. Dokumentace chaba, ale bylo u toho par prikladu a zbytek sel
pochopit ze zdrojaku. Mam zacit hledat?

   TomM